DE WEBWINKEL VAN SCHAPENHOUDERIJ BREEL - BOERDERIJWINKEL BOTJESZEE 



Klantenservice


Wij zijn Schapenhouderij Breel - een familiebedrijf sinds 1901. De vierde generatie Breel die op boerderij Botjeszee boert. Daar zijn we trots op! 

 

120 jaar ambacht - gedragen uit pure passie en liefde voor het land, de dieren en de producten die wij maken.

 

Je vindt ons in de zomermaanden op diverse streek- en weekmarkten in de regio en daarbuiten. Op zaterdag is de boerderijwinkel open van 10-16. Op afspraak zijn wij 7 dagen per week open.

 

Wil je bij ons iets online kopen via de webshop? Ook dat kan! We begrijpen dat je misschien vragen daarover hebt. Hieronder geven wij aan wat je van ons kan verwachten als je bij ons besteld! Wel zo handig. 

 


Contact opnemen

 

Schapenhouderij Breel
Bieweg 8

4351 SK Veere

 

Telefoon Emmie: 06-11159270

Telefoon Remco: 06-22434606

 

E-mail: breel@outlook.com

 

Kvk nummer: 7154 1071

Zuivel erkenningsnummer: EG Z1756

Inhoud van Google Maps wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op Cookie-instellingen (Functioneel) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Google Maps en de inhoud te bekijken. Meer hierover lees je in de Privacyverklaring van Google Maps.


retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket als u kiest voor verzenden met PostNL.

 

Herroepingsrecht

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Schapenhouderij Breel geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via breel@outlook.com of 06-11159270. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Uitzondering aankoop verse producten

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met breel@outlook.com of 06-11159270. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 


Levertijd & verzendkosten

Levertijd & verzendkosten

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Wij verzenden standaard via PostNL. Je ontvangt van ons een sms met daarin de Track& Trace Code van het pakket. Zo kun je zelf het pakket volgen. 

 

Bij het product staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden  deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€ 4,95 voor bestellingen onder de € 75,-

Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.


Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

– IDEAL

– Overboeking

– Creditcard 

 

Probleem met betalen?

Een aantal tips:

 

  • Probeer het later opnieuw, mogelijk is er een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij.
  • Betaal als het kan met een andere betaalmethode
  • Betaal met een andere browser of device

 

Mislukte bestellingen

Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Dan betalen we je terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode.


klachten & garantie

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

 

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

 

Op schapenvachten en andere dierlijke huiden, vellen en materialen geven wij geen garantie. We geven u graag meer advies over de bewaring of verzorging van de producten die u bij ons koopt. 

 

 

Heeft u na aankoop van onze producten klachten, vragen of opmerkingen? Ook dat horen wij graag. We zullen dan samen met u zoeken naar de best passende mogelijkheid. 

 

 

Klachten

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Schapenhouderij Breel

Bieweg 8 - Veere
Telefoon: 0118- 501342

Remco: 06-22434606

Emmie: 06-11159270

E-mail: breel@outlook.com

Kvk: 7154 1071

Keurmerk

Wij zijn een erkend gecertificeerd zuivelbedrijf met EG erkenningsnummer Z1756.

 


 

 

2021 Website : Emmie ten Hoorn